fredag 4 juni 2010

Träning,tävling & pollen.

Det va ett tag sen jag skrev nu, men nu är jag igång igen. Tävlingen i Möndal gick kass på grund av att jag blev trött och banan passade inte alls att köra med stel gaffel, stod nästan still i skogen....
I tisdags så stod det lagtempo på schemat men blev inte så långvarigt för mig, började må riktigt dåligt vid ett rapsfält och fick problem med att andas. Så nu har jag testat att ta tabletter mot pollen och det verkar funka !:)
I onsdags så körde vi MTB i Lundsbrunn vilket var riktigt kul och kände mig ganska snabb, blev dock trött med det hör ju till ;)
Igår så körde vi MTB på Kinnekulle, blev hela leden och cykla hem till Skara igen vilket var helt underbart i detta väder som är just nu :) blev ett pass på nästan 4 timmar... och väggen va inte så jätte lång bort ;)
Men efter fått i mig en pizza med Tomas och Axel så kändes der bra igen !:)
I helgen blir det att åka bredhjuling nere i Varberg, Gillar banan där och tror att det blir riktigt skojj :)

//John

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar