onsdag 16 juni 2010

Tränar & tävlar !

Foto:Julia Carlsson

Foto:Julia Carlsson
Foto:Julia Carlsson


Länge sen jag skrev nu igen, men träningen flyter på bra nu igen och jag har kommit igång och tävla som vanligt. I söndags så var det långlopp som gällde, Lida loop i Stockholm. Det va en rolig tävling men dock så tyckte jag det gick väldigt dåligt...hade kramp dom sista 3milen och stel gaffel var ingen höjdare på denna bana, men kom i mål som 2a efter Axel lindh. Tycker det är väldigt kul att det gick bra för dig Axel efter att ha haft lite otur nu :)
I lördags så var jag nere i Jönköping och tränade några timmar MTB med ett härligt och glatt jönköpingsgäng.
Imåndags så blev det ett pass på LVG hojjen med ett annat härligt gäng, blev en fin tur på cirka 7mil och med lite backintervaller.
Igår så va det träning i Mjölby på MTBn, en del intervaller och lite annat skojj :)
Idag så har jag bara tagit det lungt från träningen, jag har solat, tvättat min cykel och servat mammas cykel till vätterrundan och ätit lite grillat :)

//John

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar