torsdag 22 april 2010

Landslagsläger och varit sjuk.

Hej på er!
Va ett bra tagsen jag skrev nu, men har inte så jätte mycket att bestätta igentligen.
Måndag, tisdag och onsdag förra veckan så var jag uppe på Bosön på MTB landslagsläger. Va riktigt bra och kul.
Vi började måndagen med ett sytrketräningspass och sedan ett pass i simbasängen.
Tisdagen så körde vi teknikträning med mycket utförsträning.
Onsdagen körde vi träningstävling.
Och där imellan så åt vi, sov och hade föreläsningar.
På torsdagen så tränade jag och Tobias L MTB på kinnekulle, underbart! Vi körde ifrån Skara, sen leden upp till toppen sen hem igen så fick ihopp ett pass på cirka 3,5h .
Senare på kvällen så blev jag sjuk och har sen dess legat i feber, riktigt ont i halsen och förkylning.
Men nu är jag på bättringsvägen igen. Så hoppas verkligen på att va frisk till Mjölbybiken nu på söndag. Är riktigt taggad !!
MTB hojjen är helt klar nu och jag är riktigt nöjd! En 42klinga med så är den perfekt :)
Ha det bra!
//John

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar