måndag 26 april 2010

Ingen start i Mjölbybiken.

Åkte hem i fredags till Ödeshög, testade banan på lördagen för jag kände mig bättre, men blev lite sämre till söndagen igen så det blev ingen Mjölbybiken för mig i år. Känns himla tråkigt då jag verkligen gillar denna tävling extremt mycket och har kört den varje gång sen jag va en liten grabb. Surt!
Men jag va iallafall och tittade på tävligen och stod flaggvakt.
Idag måndag så har jag varit hemma i Ödeshög och varit hos doktor med halsen, men eftersom det inte är halsfluss så finns det inget att göra. Så äter massa halstabletter och dricker varmt och hoppas på det bästa. Har någon någrot tips på vad man ska göra åt halsen så skriv gärna !
Åkte tillbaka till Skara ikväll så nu är jag i the big city igen ;)
//John

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar