onsdag 7 april 2010

4e våning & 8 trappor.

Känns när man har vart ute och kört 2 tuffa pass på 2dagar. Igår så va det LVG cykling runt kullen, vart ett hårt pass då vi var bara 4 som var med och gjorde arbetet där framme i klungan. Vart ett pass på cirka 2,5timme.
Idag har jag haft ett helt otroligt pass, kanske ett av mina bästa i år. Man kan ju knappast klaga när det är 14grader varmt, man får köra MTB, det knappt finns någon snö i skogen och man har en grymt skön hojj ! Lundsbrun va vi och racade i idag. Jag kajsa, Tomas och Axel. Riktigt skönt och kul måste jag säga.
Fick även ett paket från Merida idag med ett par grymma MTB skor, en hjälm,3tröjjor,3par korta byxer,strumpor,armvärmare och skoöverdrag. Det är som på julafton fast mycket bättre ;)
Har pillat i mig en pastasalad nu och ikväll blir det nog bara att ta det lungt.
//En John med vårkänslor !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar