tisdag 2 mars 2010

Skola, träning och stadt !

Steg upp vid halv 8 och gick till skolan och hade några lektioner, sen efter det så var det träning som gällde. Jag, Axel och Törre va det som cyklade ute idag, trotts att det var några minusgrader så känndes det väldigt skönt i vår solen ! Vi höll oss till dom större vägarna så det fick bli Skara-Lidköping-Götene och tillbaks till Skara igen. Blev ungefär 2timmar naturliga interveller och jag körde ganska hårt idag då benen kändes riktigt bra! Så va ganska trött när jag kom till lokalen igen, men det är härligt.
Efter träningen så fixade jag och Axel lite med hans gubbahojj och sen var det Stadt som gällde. Ris och någon köttgryta, helt okej.
Kvällen spenderades med Axel,Tomas och Ritewiggan!
Imorgon har jag ett par prov och träning så blir att gå och lägga mig ganska snart nu och ladda batterierna tills imorgon.
//John

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar