söndag 7 mars 2010

Ännu en helg i Skara !

Igår så va jag ute och körde distans med gänget här i Skara som vanligt, va nästan 13 minus när vi gav oss ut, men blev varmare efter en stund. Fick iallafall ihopp 3timmar.
Efter träning så åkte jag hem då familjen var på besök. Jag käkade lite sen så öppnade jag lite paket och efter det gick vi ut på en fin resturang här i Skara och åt lite gott.
Sen var det dags att bygga ihopp årets LVG hojj... riktigt nöjd måste jag säga!
När vi kom hem igen så åt vi lite födelsdagstårta..super god:)
Kvällen spenderades med Tomas och Axel.
Nu till idag, idag så åkte vi ut vid 10tiden för att cykla. Va riktigt kallt idag och va inte så jätte sugen på att cykla... så vi körde runt 2 timmar sen så gick vi in och idrottade och körde lite styrketräning i nästan 2 timmar. Fick ihopp ett mycket bra pass !
Ikväll så blir det bara lungt.
Och imorgon är jag 18 år!!! Wiii :)

//John

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar