fredag 8 juli 2011

På G igen !

Jag har under detta året haft en hel del problem med andning och känt mig kraftlös. Detta beror på att jag haft stora problem med allergier , dessutom visade det sig att jag har ansträningsastma när jag var hos läkaren för att kolla upp mina allergi problem. Så under ett tag nu så har jag provat ut lite mediciner och börjar nu komma i form igen.

Under den senaste perioden har jag kunnat tränat på bra och känner att formen börjar komma smygandes !
Igår torsdag så var jag inne i Motala för att köra en trevlig träningstävling , vi var cirka 30 stycken med flera snabba cyklister. Det gick riktigt bra och formen var god så jag tog hem vinsten. Gott !

På gång nu är en tävling i Göteborg söndag/måndag och sen är det SM i Borås som gäller . Jag kör tempo på onsdagen och mitt xc race på fredagen. Ska bli kul och är riktigt taggad !

Idag har jag även trimmat upp min Merida hojj med ny kasette, kedja, drev, handtag, däck, slangar, bromsbelägg och gaffeln är i topptrim . Och självklart så är bromsarna nyluftade !
Tack Merida för reservdelarna !


Här är en bild från gårdagens race i Motala :


Ha det bra !
MVH John.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar