tisdag 10 augusti 2010

Träning, Skara GP och Mera lera !


Efter Sm har jag inte skrivit mycket här på bloggen.
Men det jag har gjort är att jag har vilat ett par veckor, dock inte helt och hållet men tagit det lite lugnare.
Jag har även tagit en heldag med familjen i det underbart fina Smögen men övernattning i Skara och dagen efter så var det GP i Skara som gällde. Där benen var ganska sega i början men blev bättre mot slutet. Blev en 4e plats.

Nu i söndags så var jag inne i Linköping och körde en lite större träningstävling på Mera Leras MTB bana. Det var ett 3timmars lopp och jag körde 8varv på den 6km långa banan, så det blev en mycket bra träning. Banan var mycket lerig och hal !men jag klarade mig igenom loppet utan att vurpa och blev första man över mållinjen :)

Helgen som kommer nu så blir det att åka till Södertälje och köra en kalascup tävling .



//John


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar