måndag 15 februari 2010

Frisk från förkylningen och nya cykeln är här !

Det var ett tagsen jag skrev nu för att det har inte hänt så mycket, har vart förklyd under nästan hela förra veckan och vart i lägenheten i Skara för att friskna till. I lördags så var det dags att köra TC 8-2or och efter det så kom pappa och hämtade mig för att åka hem på sportlov. Så nu är jag hemma i Ödeshög. Igår så var vi hos min kusin Sonny på födelsedags kalas och Elin var med, hon kom till mig i lördags och åkte hem idag tidigt på morgonen.
Vid 17-tiden så kom pappa hem och vi åkte in till Motala för att hämta denna vackra pärla !
Kommer bli en vit Selle Italia kit-carbonio sadel, vita växelhöljen och vita barends med troligtvis.
Tror det kommer bli kanon med denna hojj under 2010.
//John



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar